رئیس دانشگاه جهرم با جمعی از دانشجویان برتر دانشگاه در دفتر استاندار حاضر شد و ضمن تشکر از استاندار فارس درخصوص اختصاص وقت به دانشجویان برتر و مقام‌آور دانشگاه به دو نیاز اصلی دانشگاه اشاره کرد.

🔹عباس‌زاده با اشاره به آمار دانشجویان بومی و غیربومی، نیاز به ساخت خوابگاه دانشجویی با توجه به استقبال دانشجویان از دانشگاه جهرم مهم‌ترین اولویت جوانان این دانشگاه برشمرد.

🔹دومین اولویت مورد اشاره رئیس دانشگاه جهرم، برگزاری کمیته آمایش استانی و توجه به تقاضا‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه بود.

🔸استاندار فارس با تأکید بر اینکه اگر بخواهید و اراده کنید، هر عملی برای شما ممکن می‌شود، خطاب به دانشجویان جوان گفت: روی پای خود بایستید و برای داشتن کشوری آزاد، آباد، مستقل و پیشرفته همت کنید.

🔸محمدهادی‌ ایمانیه ضمن شنیدن مسائل و نکات مدنظر‌ ایشان، خطاب به دانشجویان حاضر گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شما دانشجویان این است که در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنید، فعالیت کرده و در آن زمینه برتر هستید.

🔸استاندار فارس به موضوع تجهیزات خوابگاهی و امکانات مورد نیاز این دانشگاه اشاره کرد و از تشکیل جلسه برای بررسی مسائل این دانشگاه با حضور مسئولین ذی‌ربط در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: وظیفه مدیران و مسئولین، تأمین امکانات و حداقل‌های رفاهی برای دانشجویان است اما نباید پیشرفت‌ها و کسب موفقیت‌ها به تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گره بخورد.
وی، با اشاره به افراد شاخص و تأثیرگذار حوزه‌های مختلف ایران و فارس، دانشجویان را به خواندن سرگذشت این قبیل افراد ترغیب و تشویق کرد و گفت: مطالعه سرگذشت انسان‌های بزرگ، حاکی از آن است که در سختی‌ها رشد و پیشرفت میسر می‌شود؛ باید یاد بگیریم بعد از سختی، شکوفایی محقق می‌شود لیکن این مُهِم، منافاتی با انجام وظایف و تعهدات ندارد.

🔸استاندار فارس در انتها در پاسخ به تقاضا‌های دانشگاه برای برآورده شدن نیاز‌های دانشگاه قول مساعد دادند.

 

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :