به گزارش چهره جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم در جلسه هماهنگی برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود.

🔹وی تلاش برای حفظ آرامش داوطلبان را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: باید تدابیر لازم برای ایجاد شرایط یکسان، برابر و فضای برگزاری آزمون در همه حوزه‌ها از نظر امکانات سرمایشی و روشنایی اتخاذ شود.

🔹شعبانی افزود: امنیت، نظم، کیفیت و سلامت از مسائل مهم در برگزاری آزمون‌ سراسری است و باید شبانه‌روز تلاش شود تا داوطلبین در فضای آرام، عادلانه و با امنیت بالا به رقابت بپردازند.

🔹فرماندار ویژه جهرم گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت‌های آب، برق و مخابرات طی روزهای برگزاری امتحانات باید در آماده‌باش کامل باشند.

🔹وی در جهت تامین امنیت و برگزاری مطلوب این رویداد مهم علمی، از آماده‌باش فرمانداری، نیروهای امنیتی و انتظامی، دستگاه‌های خدمات رسان، مرکز فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی و … در روزهای برگزاری آزمون و همچنین آمادگی دستگاه قضایی شهرستان جهت برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.

🔹فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در شهرستان جهرم، ۳۳۰۳ نفر داوطلب حضور دارند که از این تعداد ۱۲۲۳ نفر مرد و ۲۰۸۰ نفر زن هستند.

🔹شعبانی بیان داشت: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در شهرستان جهرم در ۱۴ حوزه برگزار خواهد شد.

🔹نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم در پایان بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های آزمون کنکور سراسری توسط مدیران و عوامل اجرایی آزمون، تأکید کرد.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :