به گزارش چهره جهرم جلسه هماهنگی و استقبال از ماه مبارک رمضان در دفتر دادستان جهرم و با حضور رئیس دادگستری ،اداره نظارت براماکن عمومی ، بسیج اصناف،اداره صنعت ،معدن وتجارت ،اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی اغذیه فروشان، خواربار فروش ، بستنی و آب میوه تشکیل و مصوباتی به شرح ذیل به تصویب رسید.

🔹نظر به تقارن ماه مبارک رمضان ، ماه “بهار قرآن” با ایام عید نوروز در سال ۱۴۰۳ و احتمال حضور مسافرین نوروزی در شهرستان درجهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و تکريم مسافران نوروزی و در جهت حمایت از کسب کار کسبه و معیشت آنان مقرر گردید؛

✅۱- صدور مجوز فعالیت ویژه ماه مبارک رمضان برای واحدهای صنفی صورت می پذیرد که دارای پروانه کسب باشند و صدور مجوز ۴۸ساعت قبل از شروع ماه مبارک رمضان با مراجعه به اتحادیه صنف مربوطه و اخذ معرفی نامه با مراجعه به اداره نظارت براماکن عمومی و اخذ تعهد لازم جهت صدور مجوز اقدام می گردد.( واحدهای صنفی که اقدام به اخذ مجوز فعالیت از اداره نظارت براماکن عمومی اقدام ننمایند پلمپ می گردد )
✅۲- واحدهای صنف بستنی صرفا از ساعت ۲عصر مجاز به فعالیت بصورت بسته بندی و کیلویی تا قبل از اذان مغرب می باشند و در این مدت می بایست نسبت به جمع آوری صندلی اقدام نمایند . (فروش بستنی تکی و قیفی و آب هویج تکی ممنوع و در صورت مشاهده نسبت به پلمپ مکان اقدام می گردد )
✅۳- واحدهای صنف کبابی و جگرکی دو ساعت قبل از اذان بصورت بسته بندی و بیرون بر مجاز به فعالیت می باشند .
✅۴- واحدهای صنفی رستوران با استتار کامل بدون عرضه کباب مجاز به فعالیت و خدمات رسانی به مسافران نوروزی در طول روز می باشند .
✅۵- واحدهای صنفی بیرون بر با استتار کامل و جمع آوری صندلی بدون عرضه کباب مجاز به فعالیت بصورت بیرون بر در طول روز می باشند.
✅۶- واحد های صنفی آش فروشی ،حلوا ، حلیم و کله پزی از ساعت ۴ عصر بصورت بسته بندی و کیلویی مجاز به فعالیت می باشند.
✅۷- واحدهای صنفی ساندویچ و فست فود با استتار کامل و جمع آوری صندلی بصورت بیرون بر مجاز به فعالیت در طول روز می باشند .
✅۸- واحدهای صنفی سوپرمارکت ها و .. که دستگاه قهوه ساز استفاده می نمایند در ماه مبارک رمضان می بایست نسبت به جمع آوری دستگاه اقدام و از عرضه و فروش قهوه خودداری نمایند در صورت مشاهده نسبت به جمع آوری دستگاه و پلمپ توسط اداره اماکن اقدام می گردد

♻شایان ذکر است مجوز فعالیت صرفا به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب صادر می گردد و واحدهای صنفی فوق که فاقد پروانه کسب هستند مجاز به فعالیت در ماه مبارک رمضان نمی باشند .

در صورت مشاهده واحدهایی که اقدام به اخذمجوز فعالیت از اداره نظارت براماکن عمومی اقدام ننمودند نسبت به پلمپ اقدام می گردد.

 

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :