با هماهنگی و همراهی نماینده جهرم برخی مشکلات بخش خفر در تهران پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم، محمدرضا رضایی صبح امروز با برنامه ریزی انجام شده از قبل به همراه بخشدار، امام جمعه و برخی مسولین بخش خفر دیدارهای جدادگانه ای با برخی مقامات اجرایی در تهران انجام دادند.

در اولین دیدار خود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی کشور رفتند و با جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور سردار مومنی دیدار و خواستار ارتقای نیروی انتظامی بخش خفر به فرماندهی انتظامی شدند و هم چنین درخواست افزایش تجهیزات وامکانات و نوسازی یگان موتوری در این بخش را خواستار شدند که قول و مساعدت های لازم توسط جانشین انتظامی کشور صادر گردید.

در ادامه رییس کمیسیون عمران مجلس به همراه مسولین بخش خفر به دیدار حجت الاسلام موسوی قائم مقام صدا و سیمای کشور رفتند و موافقت های لازم جهت استقرار و راه اندازی گیرنده دیجیتال در دهستان های راهکان، آبسرد، علی آباد و روستای نعمت آباد را اخذ کردند.

پس از جلسه با قائم مقام صدا و سیمای کشور، مسولین جهرمی به دیدار حجت الاسلام محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور رفتند و درخواست خود را مبنی بر ارتقای اوقاف خفر بیان داشتند که با موافقت آن مقام مسول همراه گردید.

در پایان این سفر یک روزه نماینده جهرم و مسولین بخش خفر با حضور در سازمان دهیاری های کشور با قائم مقام این سازمان دیدار و در خصوص دریافت اعتبارات جهت دهیاری های بخش خفر و فعال نمودن شرکت تعاونی دهیاری ها در این بخش تصمیمات خوبی انجام گرفت.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :