بر اثر برخورد يک دستگاه خودرو مگان با يك دستگاه پژو ۲۰۶ در محور جهرم به لار، سه تن جان باختند وپنج نفر روانه بيمارستان شدند.

سرهنگ “عبدالعظيم انصاري” در گفت و گو با خبرنگار چهره جهرم، گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع يک فقره تصادف فوتي در جاده جهرم به سمت لارستان(روبروي روستاي سروو)، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامي چاه تيز و پليس راه براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وي افزود: ماموران پس از حضور در صحنه، مشاهده کردند که يک دستگاه مگان با يک دستگاه پژو ۲۰۶ برخورد کرده است.
فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت: در اين حادثه سه سرنشين پژو ۲۰۶ به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و رانندگان دو خودرو و هر سه سرنشين خودرو مگان مجروح و به بيمارستان منتقل شدند.
سرهنگ انصاري تصريح کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را انحراف به چپ راننده خودرو پژو ۲۰۶ اعلام کرده اند.
فرمانده انتظامي شهرستان جهرم در پايان با ابراز تاسف از وقوع اين سانحه مرگبار از رانندگان خواست: هنگام رانندگي هوشياري کامل خود را حفظ کنند و با رعايت قوانين، ضامن سلامت خود و ديگران باشند.

 

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم طبق اعلام اورژانس جهرم ساعت ۹:۰۵ صبح امروز طی تماسی با مرکز اورژانس گزارش یک تصادف در محور جهرم-لار روبروی روستای سروو اعلام شده است که این مرکز اقدام به اعزام آمبولانس به محل کرده که ۵ مصدم پس از اقدامات اولیه و اورژانسی به بیمارستان پیمانیه اعزام شدند، متاسفانه ۳نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :