به گزارش چهره جهرم، محمدحسن شعبانی فرماندار ویژه جهرم در جلسه شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت: سامانه متحرک (خودرویی) ثبت تخلفات رانندگی نقش بسزایی در کاهش و روان سازی ترافیک دارد و خودروی ثبت تخلف دارای سیستم تشخیص آدرس موقعیت خودرو متخلف، توانایی ثبت و ذخیره سازی عکس‌های گرفته شده دارد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان بسیار از وجود ترافیک در شهر جهرم ناراضی و گلایه مند هستند، افزود: این خودرو هوشمند متحرک علاوه بر مدیریت ترافیک شهر بویژه معابر و خیابان‌ها به افزایش سطح امنیت عبور و مرور و پیشگیری از تخلفات خودرویی کمک می‌کند.

فرماندار ویژه جهرم ضمن گلایه از عدم راه اندازی این خودرو پس از ماه‌ها، خواستار راه اندازی سریع آن با توجه به افزایش ترافیک ماه های پایانی سال و نزدیک بودن به سال جدید شد.

🔹رئیس شورای ترافیک شهرستان جهرم با بیان اینکه پارک کامیون ها در کنار خیابان های اصلی سطح شهر موجب تصادف و به خطر افتادن جان شهروندان می شود، گفت: شهرداری با نظر پلیس راهور در مکان هایی پرتردد و پرخطر، علائم پارک ممنوع کامیون ها نصب کند که پس از آن پلیس با متخلفین برخورد کند.

🔹فرماندار ویژه جهرم با اشاره به کاهش تصادفات منجر به فوت در شهرستان جهرم از تلاش شبانه روزی پلیس راهور، پلیس راه و سایر ادارات و ارگان ها عضو شورای ترافیک شهرستان قدردانی و تشکر کرد

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :