یان مطالبات به حق مردم توسط امام جمعه جهرم به مسیولین شهرستان

به گزارش چهره جهرم،جلسه ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جهرم با حضور امام جمعه،فرماندار ویژه و دیگر اعضای این شورا در قرارگاه فرهنگی تربیتی ستاد نماز جمعه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر با اشاره به بیانات صریح مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت که اولین را یا اهمیت مشخص می کند یا فوریت و لذا همه دست اندرکاران به این مهم توجه داشته باشند.

  • وی ادامه داد کوتاهی در انجام کار، عدم انجام وظایف و پایمال کردن حقوق مردم از جمله منکراتی هستند که باید برای رفع آنها چاره ای اندیشید.
  • وضعیت بی حجابی در معابر،برخورد نامناسب با ارباب رجوع،مشکل تعیین شهردار شهر، مشکلات در بعضی آرامستان ها و دریافت مبالغ بالا از مردم و نبود متولی قانونی، رشد پرخاشگری، وضعیت ترافیک شهر،مشکل زیرمیزی حوزه درمان ،برخی مدیریت های ضعیف و ناکارآمد،مشکل حضور اتباع بیگانه،وضعیت کشتارگاه دام،وضعیت مافیای مرغ جهرم،وضعيت ورزشگاه‌ها ،مشکل نوبت گیری کلینیک ها،وضعیت بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی و نظارت در بوستان ها از جمله مواردی بودند که امام جمعه جهرم خواهان رسیدگی به آنها شد.

🔹در این جلسه همچنین به پاس حمایت های امام جمعه از دانشگاه جهرم از سوی رئیس این دانشگاه از حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر قدردانی شد.

 

 

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :