به گزارش چهره جهرم،عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه معاون هماهنگی امور گردشگری و زائرین استانداری فارس و نماينده مردم جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز با استقبال رسمی فرماندار و مسؤلان شهرستان وارد جهرم شد.

🔹وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بدود ورود از پروژه هتل گردشگری مروارید جهرم بازدید کرد. شایان ذکر است این پروژه به همت بخش خصوصی در حال ساخت می‌باشد.

🔸وی سپس به همراه نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه جهرم، فرماندار فرمانداری ویژه جهرم، و تنی چند از مسئولین شهرستان از مسجد و مدرسه خان جهرم بازدید کرد که در این بازدید نیازهای مرمت این اماکن تاریخی بررسی و وزیر میراث فرهنگی قول مساعد جهت اعطای اعتبارات لازم جهت مرمت بناها داد.

🔹سومین برنامه وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بازدید از غار سنگ‌اشکن (سنگ شکنان) بود که در این بازدید همچنین مسائل بناهای تاریخی و میراث فرهنگی جهرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قول مساعدت جهت تخصیص اعتبار مرمت و بازسازی اصولی این غاز داده شد.

🔸آخرين برنامه سفر مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اسلامی بازدید از موزه جهرم بود که در حاشیه این بازدید از کاسه تاریخی قبل از اسلام رونمایی شد و این اثر متعلق به مجموعه دار خصوصی است و به موزه جهرم اهدا شد و هنچنین و از محل احداث ساختمان جديد موزه بازدید و قول حمایت برای ساخت آن داد.

🔹وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پایان سفر ضمن خرسندی و خوشنودی از حضور در شهرستان جهرم گفت: سفر به جهرم برای بنده باعث افتخار بود و خیلی خوشحال شدم و حقيقتا بسیار لذت بردم.

🔹وی در ادامه افزود: مردم و مسئولان شهرستان جهرم بسیار مهمان‌نواز و خونگرم هستند و از همه آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :