حرف مردم

به گزارش چهره جهرم، آقایان محترم و دوست داشتنیِ حوزه بهداشت و درمان شهرستان جهرم؛ می‌دانیم برای شما که احتمالا دوستان خوبِ زیادی دارید….هر چه گفته‌ایم بی‌اثر خواهد بود اما بخاطر مردم ، مسائلی را که همچنان به آنها بی‌توجه هستید، مرور می‌کنیم:

از وضعیتِ عجیبِ نوبت‌دهیِ کلینیک‌های جهرم گفتیم….جواب دادید ،خودمان هم گلایه داریم ،انشالله سعی خواهیم کرد درست کنیم . اما تا امروز به‌جز خرید و فروش نوبت پزشکان توسط دلال‌ها در سایت دیوار، که یک شاهکار مدیریتی است چیزی ندیده‌ایم.

‼️از نبودِ دستگاه سنگ‌شکن در قطبِ درمان جنوب استان فارس یعنی جهرم گفتیم ،فرمودید خیرین اهدا کرده‌اند، انشالله به‌زودی نصب میکنیم … اما تا امروز هیچ خبری نشده و احتمالا از این پس هم نخواهد شد … چون زورتان می‌رسد!!!.

‼️از گرفتن زیر میزی برخی پزشکان گلایه کردیم ،فرمودید شکایتی نشده و اگر موردی بود انشاالله پیگیری می‌کنیم. اما تا به امروز قطعا به‌خاطر ناراحت نشدن برخی پزشکان که خدای نکرده جایی نروند اقدام خاصی نکرده‌اید.

‼️از وضعیت عجیب و غریب شیر خشک و کمبود برخی اقلام دارویی گفتیم …فرمودید، اگر کمبودی باشد رفع می‌کنیم اما مشکل کشوری است و وضعیت ما از بقیه جاها بهتر است، ولی تا امروز همچنان این داستان ادامه دارد.

♦️خلاصه امروز در خیابان که رد میشدم چشمم به روش نوین خشک کردن لیمو در مکانی کاملا غیر بهداشتی افتاد، گفتم به اطلاع برسانم تا ما را با یک «انشاالله پیگیری می‌کنیمِ دیگر» بدرقه کنید

✅حداقل برای رضای خدا، بهداشت عمومی مردم را جدی بگیرید.

⭕️رسانه‌ها این آمادگی را دارند تا میزان رضایتمندی از بیمارستان‌ها ، کلینیک‌ها و بخش خصوصی به نظرسنجی گذاشته شود، تا نمره خود را مستقیم از مردم دریافت کنید، شاید وضعیت را بهتر درک کردید!!

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :