فرمانده سپاه جهرم از اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دختر از این شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش چهره جهرم، محمدصادق شادمند بعدازظهر امروز در حاشیه اعزام ۳۰۰ دانش‌آموز دختر از این شهرستان به اردوی راهیان نور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از جلوه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا در جامعه همین بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و سیره‌ شهدای گران‌قدر، افزود: در نخستین گروه اعزام کارون‌های راهیان نور دانش‌آموزی در فصل جدید تحصیلی سال جاری، ۳۰۰ دختر دانش‌آموز شرکت دارند که با همکاری اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان به این مناطق روانه می‌شوند.

شادمند با تسلیت به مناسبت ایام عزای حسینی(ع) و شروع ماه محرم‌الحرام، راه و هدف شهدای گران‌قدر کربلای جبهه‌های ایران را همان راه و هدف شهدای کربلا دانست.

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به همکاری خوب نهادهای مختلف آموزش‌وپرورش، پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی در اعزام کارون‌های راهیان نور تصریح کرد: سالانه بین یک‌هزار و ۶۰۰ تا ۲ هزار دانش‌آموز جهرمی به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، دهلاویه، یادمان عملیات والفجر ۸، یادمان‌ها و قرارگاه معراج‌الشهدا بازدید می‌کنند.

شادمند با یادآوری جنگ بزرگ فرهنگی دشمنان علیه آرمان‌ها و مقدسات نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: طی این اردوی سه روزه برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز در حین برگزاری برای دانش‌آموزان تدارک دیده ‌شده است.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :