به گزارش چهره جهرم،جلسه هیئت رییسه و مسولین کمیته‌های هیئت آمادگی جسمانی شهرستان جهرم با حضور دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، خانم دکتر مطلبی نایب رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و اعضای هیأت رییسه فدراسیون، دکتر کشاورز رییس هیأت آمادگی جسمانی استان فارس، دکتر اسلامی رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم برگزار شد.

دکتر محمد رضا رضایی در این جلسه بیان داشت:

در جهرم در همه عرصه‌های ورزشی ورزشکاران بسیار خوب، با انگیزه‌ای داریم که باعث می‌شود در سطح استان و ملی امتیازات ویژه‌ای برای ما به ارمغان بیاورند.

یکی از مواردی که در رایزنی‌ها و‌ گفتگو‌های سیاسی که در سطح ملی انجام می‌دهیم و بدنبال این هستیم که جهرم ظرفیت فراتر از یک شهرستان و در سطح مرکز استان داشته باشد، ظرفیت‌های ورزشی است.

نگاهی که به جهرم می‌شود باید در حد یک مرکز استان باشد‌و‌ نگاه به در حد یک شهرستان نباشد چرا که نیروهای متخصص فراوانی داریم.

سال ۱۳۸۱ که من شهردار جهرم بودم ، نسبت به ورزش بانوان توجه‌ خاصی نمی‌شد و در همان سال سالن اختصاصی شهرداری را در اختیار بانوان قرار دادم و خرسندم که امروز ورزش بانوان به جایگاه ویژه‌ای رسیده است.

به لحاظ نیروی انسانی وضعیت خوبی داریم به دنبال این هستیم ورزشی که بتواند تعداد زیادی از خانم‌ها را به میادین بیاورد باید حمایت کنیم.

هيئت آمادگی جسمانی جهرم ظرفیت بسیار بالایی دارد و به لحاظ سالن تخصصی و امکانات مورد نیاز کمک خواهیم کرد. به برادران ابراهیمی تبریک می‌گویم که به تیم ملی دعوت شدند.

نگاه به جهرم نگاه در تراز مرکز استان هست همه ادارات و همه مسولین باید نگاهشون در این سطح باشد، رئیس اداره وهيئات نیز باید در اون موضوع گام بردارند.

در ارزیابی‌ها، هيئت‌ها و دیران ما باید رتبه اول یا رتبه دوم داشته باشند و رتبه دوم بدلیل این است که شیراز امکانات بیشتری دارد، برنامه‌ریزی باید بگونه ای شود که هيئت‌های ورزشی زیر رتبه ۲ نباشند. اگر رتبه سوم شدیم بدین معنی است که نقصی وجود دارد و باید آنرا اصلاح کنیم.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :