مهندس محمدحسن شعبانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش دولت سیزدهم در راستای خدمت‌رسانی به مردم شبانه‌روزی و بدون وقفه است و این رویکرد در شهرستان جهرم وجود دارد.

وی تاکید کرد: این شهرستان پتانسیل‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیری دارد که با همت دولت سیزدهم تلاش فراوانی برای ارتقای آن شده است.

🔹نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم ادامه داد: شورای اداری شهرستان با تلاش، همت و کار شبانه‌روزی در راستای سیاست‌های دولت همواره در کنار مردم حضور خواهند بود و همواره مردمی‌بودن را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

🔹شعبانی با بیان اینکه هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای نظام و خدمات دولت است و باید تلاش شود تا مردم از نزدیک از خدمات آشنا شوند و در جریان باشند، گفت: بیش از ۴۰ پروژه قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی با اعتبار بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت ۱۴۰۲ در سطح شهرستان جهرم به بهره برداری می رسد.

🔹فرماندار ویزه شهرستان جهرم اعلام کرد: شهرجدید ۵۰۰ هکتاری؛ ساختمان جدید بیمه ایران، ایستگاه پست ۶۶ کیلو ولت سیمکان، راه اندازی بخش توانبخشی بیمارستان سیدالشهدا، نصب ۲۷ دستگاه ترانس افت ولتاژ در سطح شهر، خط انتقال رینگ و مخازن شهرستان جهرم به طول ۲۳کیلومتر خط انتقال، برقرسانی به روستاهای مادوان، دوبند زنگویه، چم سبز و آغاز پروژه های برقرسانی به قلعه تبر، بسته بندی انواع میوه وسورتینگ و شرکت بسته بندی انواع خرما و فرآوری برپایه شیره خرما، خوابگاه دختران سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم، ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی چندمنظوره کمیته امداد و مهمانسرای جنوب، انبار مرکزی دارو سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی، ساخت بازارچه دائمی محصولات خودکفایی مددجویان کمیته امداد و … از پروژه های قابل افتتاح یا کلنگ زنی در هفته دولت امسال خواهد بود.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :