به گزارش چهره جهرم، متاسفانه برخی متصدیان تالارهای عروسی در جهرم، زوج‌های جوانی که اقدام به برپایی مراسم جشن عروسی در این اماکن می‌کنند را مجبور به انتخاب عکاس و فیلمبردار، لباس عروس، آرایشگاه، موزیک و برخی دیگر خدمات مراسم عروسی می‌کنند که غیرقانونی است. طبق قانون این کار دقیقا عین فروش اجباری است و بر اساس ماده ۵۵ قانون صنفی تخلف محسوب می‌شود و باید با چنین افرادی برخورد شود.

🔹تالارها فقط می‌توانند ورودی و اجاره سالن را دریافت کنند و تعرفه‌های تالارهای پذیراییِ دارای مجوز و قانونی نیز برای ورودی و اجاره سالن مشخص شده است.

🔸ولی مشاهده می‌شود که برخی تالاردارها فقط هنگامی فضای خود را اجاره می‌دهند که شما از برخی تصویربردارها، دیجی‌ها و سایر موارد مرتبط مشخص شده استفاده کنید و حق انتخاب را از زوجین می‌گیرند.

🔹با توجه به مشکلات اخیر موجود و اینکه زوج‌های جوان علاقه دارند که هزینه کمتری برای شروع زندگی پرداخت کنند، مسئولین ذی‌ربط و نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کرده و به تالاردارها تذکرات مناسب را بدهند.

🔸با توجه به اینکه قراردادهای زوجین با تالارها برای بعد از ماه صفر در حال انعقاد است، امیدواریم این مشکل هرچه سریع‌تر حل شود.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :