📛 *با مقصران حادثه آتش سوزی نمایش آکروبات موتوسواری پارک کوهسار برخورد قاطع خواهد شد/ ۶ نفر از مصدومان ترخیص شدند*

صبح امروز فرماندار ویژه جهرم به همراه بازپرس این پرونده، شهردار و مسؤلان اورژانس و آتش نشانی جهرم به منظور بررسی حادثه در محل وقوع این آتش سوزی حاضر شدند.

مهندس شعبانی سپس با حضور در بیمارستان پیمانیه از مصدوم حادثه آتش سوزی شب گذشته در نمایش آکروبات موتوسواری پارک کوهسار عیادت و ضمن ابراز تأسف از وقوع اين حادثه دلخراش از خداوند منان براي بهبود سلامتي مصدومان دعا كرد و دستورات لازم را برای رسیدگی درمانی سریع به حادثه دیدگان صادر کرد.

فرماندار ویژه جهرم در تشریح آخرین وضعیت مصدومان این حادثه گفت:

در این حادثه متاسفانه ۷ نفر دچار مصدومیت شده بودند که ۵ مصدوم در همان ساعات اولیه بعد از دریافت درمان های لازم از بیمارستان ترخیص شدند.

یک مصدوم دیگر هم که دچار سوختگی شده بود ساعت ۱۳ امروز جمعه از بیمارستان مرخص شد و اما متاسفانه راکب موتور سیکلت با سوختگی ۷۰ درصد در وضعیت وخیم بالینی قرار دارد و اکنون در آی سی یو بستری است.

برای چنین برنامه هایی باید الزامات ایمنی با دقت و حساسیت رعایت و از سوی دستگاه های متولی و صادر کننده مجوز نظارت انجام شود.

به منظور پیشگیری و جلوگیری از چنین حوادثی، قطعا با دستگاه ها و افرادی که در این حادثه قصور و کوتاهی داشته اند، برخورد قاطع و جدی صورت خواهد گرفت.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :