یک دوره مسابقات شطرنج رده‌های سنی کشور زیر ۸ و ۱۴ سال(پسران) در شهرستان خرم‌آباد برگزار شد؛ که محمد‌پارسا کارگرفرد از شهرستان جهرم در رده سنی زیر ۸ سال کشور ضمن قرار گرفتن در بین نفرات برتر کشور موفق به راهیابی اردوی تیم ملی گردید.
این دوره از مسابقات با حضور ۱۰۴ شطرنج‌باز از سراسر کشور در ۹ دور به صورت استاندارد و به مدت ۱۰ روز برگزار شد. عبدالمجید توسلی و علی قناعتیان به عنوان مربی وی را همراهی نمودند.

گروهی از ورزشکاران جهرمی به قله دماوند صعود کرد؛ ابوالفضل خادم حسینی، حسین نقشواریان، علی فرهنگ، حسین کارگر، مجتبی رحیمی و مجتبی داور اعضای این گروه بودند که موفق به فتح قله ۵۶۱۰ متری دماوند بلندترین قله ایران، شدند.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی استان فارس به مناسبت روز خبرنگار از چهارشنبه ۱۸ مردادماه لغایت جمعه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ در شهرستان شیراز با حضور ۱۱ تیم از استان فارس برگزار گردید؛ و بعد از ۱۷ بازی، تیم والیبال نشسته جهرم با مربیگری آقای محمد حجت به مقام سوم دست یافت و تیم‌های نورآباد ممسنی و شیراز به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

یک دوره مسابقات دوچرخه سواری پاراسایکلینگ قهرمانی کشور از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید؛ که طی این دوره از مسابقات  محمد دلیر و مهدی سعیدی در ماده تایم تریل صاحب مدال برنز و در مسابقات استقامت و ۱ کیلومتر سرعت، به دو مدال نقره دست پیدا کردند.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :