نگذاریم جهرم به لحاظ پیشرفت و اعتبارات دولتی از شهرستان های مجاور عقب بیفتد.

همشهریان عزیز، سلام

به گزارش چهره جهرم و با هماهنگی های انجام شده ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن ۱۳۹۵ از تاریخ  ۳ مهرماه لغایت ۲۴ مهرماه در پایگاه اینترنتی www.sarshomari95.ir  در حال انجام است،آن دسته از همشهریانی که قادر به ثبت نام اینترنتی نمی باشند، ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان جهرم اعلام میدارد، در بازه ی زمانی ذکر شده جهت ثبت نام اینترنتی  به صورت رایگان در محل ستاد سرشماری در خدمت همشهریان عزیز می باشد. لطفا جهت ثبت نام کارت ملی و شناسنامه سرپرست و بقیه اعضای خانوار را به همراه داشته باشید. این امر تنها جهت رفاه حال همشهریان عزیز ارائه می شود، در این ثبت نام تنها  ۵  الی ۱۰ دقیقه زمان کافی است تا ثبت نام شما انجام شود و بلافاصله بعد از ثبت نام در قرعه کشی هدایای نقدی شرکت داده می شوید.

جهت اطلاع همشهریان عزیز، پس از انجام ثبت نام به صورت اینترنتی کد آماری ۱۲ رقمی از طریق پیامک به شماره همراه سرپرست ارسال می شود، لطفا کد آماری را یادداشت کرده و نزد خود نگه دارید تا در زمان مراجعه مامور آمارگیر (۲۵ مهر الی ۲۵ آبان) در اختیار وی قرار دهید، بدین وسیله در زمان خود صرفه جویی کنید. در صورت موفق نشدن در ثبت نام اینترنتی باید به صورت حضوری از طریق مراجعه ی مامور آمارگیر سرشماری شوید، میانگین زمان مورد نیاز جهت ثبت هر خانوار به صورت حضوری حدود ۳۰ دقیقه می باشد، یعنی فرد پاسخگو باید نیم ساعت به سوالات مامور آمارگیر جواب دهد.

انتخاب و مقایسه با خودتان، جهت رفاه حال خود و پیشرفت شهرستان قدم بردارید.

آدرس های محل ثبت نام اینترنتی به صورت رایگان:

آدرس ۱: ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن ،واقع در اداره بهزیستی ،کوچه جنب فرمانداری.

سایر آدرس ها: اداره آموزش و پرورش ، سالن علامه امینی، شهرداری  جهرم، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، بیمه تامین اجتماعی، تاکسیرانی، اتاق اصناف، اداره آبفا شهری و روستایی

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :