به گزارش چهره جهرم ؛محمد رضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس با اشاره به ساخت شهر جدیدی در کنار جهرم، گفت: در جهرم برای تامین مسکن افراد فاقد خانه علاوه بر قطعاتی که در سطح شهر با تغییر کاربری اراضی پیش بینی کردیم که حدود ۷۰۰ واحد است، در حال پیگیری کار جدیدی هستیم و آن هم احداث شهر جدید در کنار جهرم با فاصله ای کمتر از ۱۰ کیلومتر و در منطقه ای خوش آب و هوا که به لحاظ ارتفاع نیز از شهر جهرم بالاتر و حدود ۲ الی ۳ درجه نیز از این منطقه خنک تر است.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس با بیان اینکه مقدمات کار برای ساخت شهر جدید جهرم جهت تامین مسکن ۱۰ هزار خانوار انجام شده که هم اکنون در مرحله نقشه برداری قرار دارد، عنوان کرد: مقرر است روند مطالعات با مشاور انتخاب شده توسط وزارت راه و شهرسازی سرعت گرفته و به اتمام برسد و پس از شورای برنامه ریزی استان و پس از آن در شورای عالی شهرسازی و نهایتا در هیات وزیران مصوب شده و شهر جدیدی در کنار شهر جهرم ساخته شود.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه شهر جدید جهرم همه استانداردهای یک شهر مدرن را داشته و همه نیازهای مردم را مورد توجه قرار می‌دهد، تاکید کرد: با ایجاد این شهر کمک می‌دهیم به افراد فاقد مسکن و جوانان در شرف ازدواج که زمینی به همراه تسهیلات دریافت کرده و صاحب خانه شوند.

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: این شهر جدید بسیار زیبا و خنک تر از جهرم و در ارتفاع با چشم انداز و زیر ساخت های کامل در کنار شهر جهرم ساخته خواهد شد. شرایط جهرم به نحوی است که مهاجران زیادی از شهرهای مجوار به دلیل زیر ساخت‌های قوی بهداشت و درمان، آب شرب سالم و باکیفیت، دسترسی مناسب و بازار گردشگری تمایل به زندگی در این منطقه را دارند.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :