به گزارش چهره جهرم، آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید پلیس راه جهرم-شیراز با حضور مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم، رئیس پلیس راه شمال استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم و … برگزار شد.

🔹فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این جلسه با قدردانی از زحمات شبانه روزی پلیس راه اظهار داشت: زحمات شبانه‌روزی این مجموعه در راستای بسترسازی آرامش و عدالت است.

🔹پلیس راه شهرستان جهرم یکی از مهم‌ترین نقطه‌های حساس و گلوگاه‌های پرتردد در کشور به واسطه قرار گرفتن در کریدور شمال و جنوب محسوب می‌شود.

🔹 در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ شاهد کاهش تصادفات جاده در محورهای مواصلاتی شهرستان بودیم، که خوشبختانه این روند کاهشی در سه ماهه سال جاری وجود دارد که امیدواریم همچنان تا پایان سال ادامه داشته باشد.

🔹۱۶ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان وجود داشت و با تلاش و پیکیری ها به ۶ نقطه کاهش پیدا کرد، ادامه‌ داد: وقوع حتی یک تصادف هم غیرقایل قبول است و این ۶ نقطه باقی مانده هم تا پایان سال برطرف خواهد شد.

📌در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ دوم منصوری قدردانی و سرگرد آریان دوست به عنوان رئیس جدید پلیس راه جهرم- شیراز معرفی شد.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :