مأموران پلیس با رد‌یابی تلفن سرقت شده زن آرایشگر که سه‌سال قبل در شهرستان جهرم به قتل رسیده بود یک مظنون را در تهران شناسایی و بازداشت کردند.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم، روز دهم دی سال‌۱۳۹۳ بود که مأموران پلیس شهرستان جهرم استان فارس از قتل زنی جوان‌ با خبر و راهی محل شدند. مأموران در محل حادثه که آرایشگاه زنانه‌ای بود با جسد زن جوانی روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت مقتول صاحب آرایشگاه است و قتل در ساعت۳‌عصر در حالی رخ داده است که زن آرایشگر داخل آرایشگاهش تنها بوده است.

مأموران همچنین در بررسی‌های بعدی دریافتند عامل یا عاملان قتل پس از ورود به داخل آرایشگاه و قتل زن جوان تنها موبایل وی را سرقت کرده‌اند.

پس از این حادثه تحقیقات برای شناسایی قانل یا قاتلان زن جوان آغاز شد، اما مأموران هیچ ردی از عامل یا عاملان حادثه پیدا نکردند تا اینکه چندی قبل متوجه شدند تلفن همراه مقتول در تهران فعال شده است. سپس مأموران تحقیقات تخصصی خود را ادامه دادند تا اینکه چند روز قبل مرد میانسالی ‌که تلفن همراه مقتول در اختیار او بود شناسایی و دستگیر کردند.

متهم صبح دیروز برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. وی در بازجویی‌ها قتل زن آرایشگر را انکار کرد و گفت: من مغازه موبایل فروشی داشتم تا اینکه چند سال قبل ورشکست شدم. از آن روز به بعد کنار خیابان دستفروشی موبایل می‌کنم. چندی قبل مردی این تلفن همراه را برای فروش پیش من آورد و من هم از او خریدم و به همسرم کادو دادم. مدتی است همسرم این تلفن را استفاده می‌کند و من اصلاً خبر نداشتم که تلفن همراه متعلق به زن جوانی است که به قتل رسیده است. وی در پایان گفت: من تا‌کنون اصلاً به شهرستان جهرم مسافرت نکرده‌ام و از قتل زن آرایشگر هم خبری ندارم.

متهم در پایان جلسه بازجویی برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. قرار است پس از تحقیقات، متهم در اختیار مأموران پلیس شهرستان جهرم قرار بگیرد.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :