رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم از درخشش بانوان این شهرستان در مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی فارس وکسب مقام سوم تیمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم، عبدالرحیم خداجو در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در جهرم با بیان اینکه مسابقات کاراته‌ سبک کیوکوشین ماتسوشیما قهرمانی بانوان استان فارس در دهه فجر به میزبانی شیراز برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۶ تیم و ١۴٠ شرکت کننده در ۵ رده‌ خردسال، نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد و تیم شهرستان جهرم با درخشش کاراته‌کاهای خود به جایگاه سوم دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم در خصوص مقام‌های برتر ورزشکاران جهرمی در این رقابت‌ها افزود: در این مسابقات زهرا دبیری مقام اول کاتا رده مشکی بزرگسالان و فاطمه مصلی‌نژاد مقام سوم رده آبی نوجوانان در رشته کومیته کسب کردند.

وی با بیان اینکه فاطمه رحمانیان در دو رشته کسب عنوان کرد، گفت: این ورزشکار جهرمی مقام سوم رده آبی نونهال در رشته کاتا و مقام اول در رشته کومیته را بدست آورد.

خداجو با بیان اینکه نازی مسعودی و پریا صادقی دو ورزشکار دیگر جهرمی در رشته کومیته بودند که حائز مقام سوم شدند، افزود: مسعودی در رده آبی بزرگسال و صادقی در رده‌ نارنجی خردسال در این رقابت‌ها شرکت کردند.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :