جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم گفت: پنج نفر از عاملان نزاع مسلحانه در خاوران بخش خفر از توابع شهرستان جهرم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم، سرهنگ مهراب زارع پور، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در اطراف شهر جهرم، به سرعت ماموران انتظامی وارد عمل شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل، مشخص شد رانندگان و سرنشینان کامیون های تریلی کشنده که در بندرعباس برای نوبت دهی بارگیری در صف ایستاده بودند، با یکدیگر اختلاف پیدا می کنند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه مقصد این خودروها به شیراز بوده است، افزود: افرادی که در صف نوبت بارگيري اسكله بندرعباس دچار اختلاف و درگيري شده بودند با كش دادن درگيري و استقرار در محور جهرم به شیراز( حوالی شهر خاوران بخش خفر) با اسلحه شکاری به سمت پنج خودروی بارگیری شده، تیراندازی و شش از نفر از رانندگان و سرنشینان خودورها را مجروح کردند.
سرهنگ زارع پور با بیان اینکه مجروحین به بیمارستان انتقال داده شدند، تصریح کرد: متأسفانه یکی از آنها به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس، پنج نفر از عاملان اصلی این نزاع مسلحانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری نیز از آنان کشف شد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند، بیان داشت: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :