فرمانده انتظامی شهرستان جهرم برنامه‌های هفته ناجا در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش چهره جهرم، عبدالعظیم انصاری عصر امروز در یک نشست خبری با خبرنگاران با بیان این‌که هفته ناجا فرصتی برای تعامل بیشتر با مردم و مسؤولان برای ارتقا امنیت پایدار در جامعه است، اظهار داشت: برنامه‌های هفته ناجا با شعار همه باهم برای امنیت و آرامش از روز جمعه نهم مهرماه با شرکت در نماز جمعه جهرم و سخنرانی پیش از خطبه‌ها آغاز خواهد شد.

وی انجام خدمات مضاعف و حضور کارشناسان نظامی و تخصصی در مدارس و دانشگاه‌ها، آگاه‌سازی در مساجد، برگزاری جلسات مشارکتی عمومی و اطلاع‌رسانی به شهروندان را نیز از دیگر برنامه‌های ناجا در این هفته عنوان کرد و بیان داشت: تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و جانبازان نیز از برنامه‌های اصلی این هفته ناجاست.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: صبحگاه مشترک نظامی در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مسؤولان این شهرستان روز شنبه دهم مهرماه اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس جهرم گفت: ویزیت رایگان و انجام تست علائم حیاتی شهروندان روز جمعه پیش از خطبه‌های نماز این هفته، حضور دانش‌آموزان در اماکن انتظامی و آشنایی با اقدامات پلیس ۱۱۰ از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

انصاری بیان داشت: دیدار با امام‌جمعه، تقدیر از کارکنان ساعی و وظیفه، کوه‌پیمایی کارکنان، اهدای خون کارکنان نیروی انتظامی، برگزاری رژه خودرویی در سطح شهر، مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و قرائت پیام مهر در مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان جهرم خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به این‌که برنامه‌های هفته ناجا همزمان با سراسر کشور، ۹ تا ۱۵ مهرماه جاری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی که دارای جرائم کیفری نبوده و بر اساس تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف ‌شده باشند، نیز از برنامه‌هایی است که در هفته ناجا صورت می‌گیرد.

 

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :