فرماندار ویژه جهرم در ایین بازگشایی مدارس در جهرم گفت: سرشماری نفوذ مسکن پایه گذار رشد و توسعه شهرستان خواهد بود.

به گزارش چهره جهرم علیرضا صحراییان ظهر امروز در ایین بازگشایی مدارس در جهرم که با حضورمدیران دانش اموزان و مسولین شهرستان در اموزشگاه نمونه دولتی شکیبا انجام شد با تبریک فرا رسید فصل مهر و اغاز مدارس به همه اهل علم و فرهنگ بیان داشت:امروز که اغاز سال جدید تحصیلی مصادف شده است با هفته دفاع مقدس باید معلمان ما سعی کنند دلاور مردی های جوانان نسل ذقبل را به جوانان امروز یاداور شوند و بزرایثار را در دل و جان جوانان نهادینه کنند.

وی افزود :از امروز که سوم مهر ماه است اغاز یک برنامه استراتژیک به نام سرشماری نفوذ و مسکن در کشور در پیش داریم که قطعا امار صحیح و دقیق کمک زیادی به برنامه ریزی کشور خواهد داشت.

صحراییان از مردم خواست برای کمک به دولت نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود به صورت اینترنتی  اقدام کنند و اظهار داشت: انتظار میرود در مرحله اول سرشماری بیش از پنجاه درصد از مردم از طریق اینترنت این مهم را انجام دهند.

معاون استاندار فارس در ادامه از اهمیت این سرشماری گفت و بیان داشت:قطعا این امار ارتباط مستقیمی خواهد داشت با رشد و توسعه هر شهرستان زیرا در اینده اعتبارات اختصاصی به مناطق مختلف چه از درامدهای حاصل از مالیات و دیگر منابع در اختیار دولت بر اساس همین اطلاعات جمعیتی تخصیص میابد و باید همه تلاش خود را بکنیم حقی از شهرستانمان با کم شماری خانوارها از بین نرود.

وی درپایان دانش اموزان را همیاران افتخاری طرح بزرگ نفوذ و مسکن خواند و گفت :امروز باید کارهای بزرگ را از دانش اموزان  خود بخواهیم چون کشور مطعلق است به نسل جدید که با علم برپایه اخلاق اسلامی در اینده کشور را مدیریت خواهند نمود.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :