خطیب جمعه جهرم گفت: مسولین شهرستان در برابر فساد اداری دغدغه داشته باشند و نگذارید کارد به استخوان مردم برسد.

به گزارش چهره جهرم، آیت الله لطف الله دژکام ظهر امروزدر خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس بیان داشت: این روزها یاد اور هشت سال جنگ تحمیلی به ملت ایران است و یاداور دلاورمردی های جوانان این اب و خاک در مقابل زیاده خواهی های یک دنیا استکبار که نهایت ان برای ملت ما به عزت استقلال و پیروزی گذشت و برای انها به شکست در برار اراده ملت بزرگ اسلامی تمام شد.

وی افزود :امروز داشتن نیروی و توان دفاعی برای حفظ منافع ملی از هر چیز مهمتر است و انها که حرفهای بچگانه میزنند که دنیای امروز دنیای موشک نیست قطعا در اشتباه و غفلت قرار دارند.

دژکام گفت:خدا را باید شکر کنیم که از لحاظ نظامی در شرایطی هستیم که دشمن از ما در حراس است و میتوانیم اگر تهدید شدیم با جدید و قاطعیت و شاید سخت تر جواب دهیم و این چیزی است که از ملتهای مسلمان در قران نیز خ.استه شده است.

وی در حصوص سو استفاده از امکانات دولتی و رانتها در ادارات هشدار داد و بیان کرد:در کمال ادب ولی با جدیت از مسولین شهرستان میخواهم در برابر فساد اداری در هر سطح برخورد کنند که این مسایل زیبنده ملت ایران نیست و باید با متخلف دستگاه نظارتی برخورد کند قبل از اینکه کارد به استخوان مردم برسد.

وی در پایان اشاره ای نیز به اغاز بازگشایی مدارس و روز خانواده کرد و بیان داشت:امروز نسل جدید ما نیاز به اموزش و تریبت اسلامی دارد که این کار را باید اولیا و مربیان دغدغه اصلی خود قرار دهند و مساجد نیز باید به این مهم کمک بزرگی بکند تا تربیت اسلامی بر پایه مسایل دینی  و علمی انجام گیرد.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :