«علی عزت‌زادگان» و «فاطمه حاتمی‌زاده» به عنوان روسای جدید انجمن موسیقی و هنرهای تجسمی شهرستان جهرم انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم، «محسن نعمت‌اللهی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان جهرم گفت: انتخابات انجمن موسیقی و هنرهای تجسمی شهرستان جهرم برای انتخاب رئیس انجمن و نماینده این انجمن‌ها در انجمن استان، امروز ۵ اسفندماه با حضور اهالی موسیقی و هنرهای تجسمی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار شد.
وی با بیان اینکه «علی عزت‌زادگان» و «مهدی کلوانی» دو کاندیدا برای قرار گرفتن در جایگاه مسئولیت انجمن موسیقی شهرستان جهرم بودند افزود: این انتخابات کاملا بر اساس قوانین و اساسنامه انجمن موسیقی برگزار شد و در نهایت «علی عزت‌زادگان» از پیشکسوتان موسیقی جهرم، با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس انجمن موسیقی شهرستان جهرم انتخاب شد.
وی همچنین عنوان کرد: «سعید صادقی» و «فاطمه حاتمی‌زاده» نیز دو کاندیدا برای قرار گرفتن در جایگاه مسئولیت انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جهرم بودند که در نهایت «فاطمه حاتمی‌زاده» از فعالان هنرهای تجسمی جهرم، با کسب اکثریت آرا به عنوان رییس انجمن هنرهای تجسمی جهرم انتخاب شد.
وی با تشکر از همه اهالی موسیقی و هنرهای تجسمی اظهار امیدواری کرد روسای جدید این انجمن‌ها با فعالیت و همدلی بین اعضای خود بتوانند روزهای خوبی را برای این هنرها در سطح شهرستان رقم بزنند.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :