شهرستان جهرم در بخش امور باشگاه ها در استان فارس برتر شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم در این جلسه که با حضور سید اسلام موسوی معاون توسعه ورزش استان ، مجید اسماعیلی مدیر حراست اداره کل ، مهدی کوکبی مدیر بازرسی اداره کل ، محمد رضا صلواتی مدیر روابط عمومی ، بیژن احمد پور مسوول امور باشگاههای استان و مدیران و مسوولان امور باشگاههای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان فارس برگزار گردید در خصوص موارد و مسایل مرتبط با امور باشگاهها در سطح استان بحث و تبادل نظر گردید .

معاون توسعه ورزش استان در این جلسه با بیان اینکه همه مسوولان باشگاهها در سطح استان باید تابع قانون و مقررات ابلاغ شده از سوی ادارات ورزش و جوانان باشد بیان کرد: بر اساس قانون تمامی مسوولان باشگاهها میبایست در چهار چوب قانون باشگاه داری فعالیت کنند و تخطی از آن به منزله تخلف و سرپیچی از قانون خواهد بود که با متخلفین برخورد خواهد شد.

موسوی همچنین تصریح کرد: انتظار داریم که متولیان امر باشگاه داری در سطح استان به سلامت اقشار مختلف جامعه بپردازند و در جهت پرورش روح و روان جسم جوانان و نوجوانان و افرادی که برای ورزش کردن به باشگاهها مراجعه مینمایند فکر کنند.

وی تاکید کرد: مشاهده شده است که برخی باشگاهها به خرید و فروش مواد نیرو زا و تبلیغ اینگونه داروها می نمایندکه خلاف قانون و مقررات است و پرداختن به موارد غیر از موضوع ورزش تخلف محسوب شده و با اینگونه افراد از طریق مراجع ذی صلاح برخورد قانونی می شود.

در ادامه این جلسه مدیر حراست و مسوول بازرسی اداره کل به بیان موضوعات مرتبط با قوانین و مقررات باشگاه داری پرداختند.

بیژن احمد پور مسوول امور باشگاههای اداره کل ورزش و جوانان استان هم در ادامه این جلسه به بیان موارد و تشریح آیین نامه های مربوط به باشگاهها پرداخت.

در پایان این جلسه سه تن از مسوولان امور باشگاههای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان به جهت فعالیت مناسب در سطح شهرستان به عنوان شهرستان برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.
بر این اساس خدیجه رمضانلی از اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم، مجتبی کشاورز از اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و مهدی سالاری از اداره کل ورزش و جوانان به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند که از آنان قدردانی و تجلیل بعمل آمد.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :