امام جمعه جهرم گفت: دوستی با دشمنان خدا خطرناک است و مظهر این دشمنان خدا امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل‌سعود است.

به گزارش چهره جهرم آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شهادت امام جواد الائمه این مصیبت را به همه شیعیان جهان تسلیت گفت و اظهار داشت: در روایات از امام جواد(ع) نقل‌ شده است که خدا از پیامبران می‌خواهد با دشمنان خدا دشمنی کنند و این‌ یک اصل در دین اسلام است.

وی افزود: امروز دوست بودن با دشمنان خدا بسیار خطرناک است و باید حواسمان باشد کسی با شعارهای به‌ اصطلاح روشنفکرانه جامعه اسلامی را تشویق به دوستی با دشمنان خدا نکند و باید همگان بدانند دشمنی با دشمنان خدا از ویژگی‌های مؤمن است.

امام جمعه جهرم، آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل‌سعود را از روشن‌ترین دشمنان خدا در روزگار ما عنوان کرد و بیان داشت: تا روزی که این بزرگترین دشمنان خدا بر روی زمین باشند جامعه ایمانی و دینی مسلمان نباید آرام بگیرند.

دژکام در ادامه ضمن تجلیل از خدمات سید حسن نصرالله در راستای حفظ حراست از نظام اسلامی، توضیح داد: نباید در کشوری همچون ایران اسلامی ارزش این مجاهدین کمرنگ شود و کسی بگوید ما کاری با مجاهدت آن‌ها نداریم.

وی در پایان نسبت به برپایی مراسم گناه در جامعه اسلامی نیز هشدار داد و گفت: البته که امربه‌معروف لسانی کار همه مردم در جامعه است، اما باید نیروی انتظامی در برابر مظاهر فساد در جامعه با قاطعیت برخورد کند که این خواسته مردم است.

 

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :