رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم گفت: سیاست گذاری ها در حوزه جوانان باید خروجی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم،عبدالرحیم خداجو گفت: ساماندهی امور جوانان از برنامه های وزارت ورزش و جوانان است که اگرچه در حال حاضر با تشکیل سمن های مختلف در این زمینه فعالیت هایی انجام شده اما نیاز است تعداد سمن ها در حوزه جوانان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه جوانان بر دوش سمن ها است، افزود: اعتبارات اختصاص یافته به حوزه ورزش و جوانان کفایت هزینه های جاری نیز نمی شود و این حوزه نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم ضعف در حوزه جوانان را دلیل بر ضرورت بسط و گسترش این حوزه عنوان کرد و گفت: ازدواج، آموزش، اوقات فراغت، اعتیاد و غیره محورهایی هست که در حوزه جوانان باید مد نظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه جوانان دچار شعار زدگی شدیم، بیان کرد: با سخن گفتن مشکل جوانان برطرف نمی شود و نیازمند یک عزم جدی میان سایر مسئولان برای ورود به این مقوله هستیم.

خداجو به ضرورت تشکیل اتاق فکر در حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: تصمیم گیری در حوزه جوانان نباید تنها به حرف زدن خلاصه شود و در این زمینه سیاست گذاری ها باید خروجی داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم با اشاره به اینکه توقعات ما در حوزه جوانان محقق نشده است، تاکید کرد: گستره کار این حوزه بسیار است و راه و مسیر باید برای سمن ها مشخص باشد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :