با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، هفت پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر ۱۳۰ میلیارد ریال در بخش‌های شهرستان جهرم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش چهره جهرم، بعدازظهر امروز و در آخرین روز از هفته دولت با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هفت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۱۹۰ میلیارد ریال در بخش‌های شهرستان جهرم به بهره‌برداری رسید.

در این آیین که مدیران کل راه و شهرسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آبفا روستایی استان فارس نیز حضور داشتند از پل ورودی روستای عابدآباد و روکش آسفالت جاده جهرم – فسا به طول ۱۲ کیلومتر با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال بهره‌برداری و کلنگ مجموعه آب‌رسانی آبسرد خفر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

همچنین عملیات اجرایی چند طرح هادی روستایی با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال، پارک سلامت و روکش آسفالت معابر شهر قطب‌آباد بااعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز و مرکز بهداشت جهرم و درمانگاه دشتدال سیمکان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم جهرم در مجلس اسلامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران خواستار توجه ویژه مسؤولان دولتی به وضعیت معیشت مردم در مناطق کمتر توسعه‌یافته شد و بیان داشت: این موضوع قابل‌قبول نیست که اکثر درآمدها و امکانات در مراکز استان‌ها مستقر باشد و شهرهای ما از امکانات اولیه رفاهی برخوردار نباشد.

محمدرضا رضایی گفت: زمانی سرانه هر نفر در شهری مانند تهران در سال معادل ۵ میلیون تومان است و در شهری نظیر جهرم این سرانه در سال به ۲۵۰ ‌هزار تومان نمی‌رسد مشخص است تمایل برای رفتن به مراکز استان‌ها بیشتر می‌شود و این مسئله را باید در کشور با مدیریت حل کرد.

وی پیگیری تقسیم مالیات بر ارزش‌افزوده به شهرها را یکی از راه‌های کم کردن این فاصله عنوان داشت و گفت: امیدوارم با تلاش همگان به سمتی حرکت کنیم تا شاهد توسعه متوازن در کشور باشیم که این امر به‌یقین کمک خواهد کرد مشکل معیشت مردم نیز حل شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :