در پنجمین روز از هفته دولت و با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال هفت پروژه در بخش سیمکان جهرم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش چهره جهرم، علیرضا صحراییان فرماندار ویژه جهرم بعدازظهر امروز با حضور در بخش سیمکان جهرم از هفت پروژه عمرانی با اعتبار ۴۸ میلیارد ریال بازدید و آ نها را به بهره‌برداری رساند.

در این آیین که مسؤولان تعدادی دستگاه‌های اجرایی نیز شرکت داشتند از دو پروژه بهسازی روستایی در کوشکسار و گودزاغ با اعتبار ۴ میلیارد ریال، طرح آب‌رسانی با اعتبار ۶ میلیارد ریال، اجرای شبکه داخلی آب‌رسانی روستای کوشکسار و روکش آسفالت جاده سیمکان با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال بهره‌برداری شد و همچنین تحویل دو منزل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در روستای گوزاغ و شهر دوزه به همراه ساختمان دهیاری روستای کلاکلی با اعتبار ۲ میلیارد ریال و نیز افتتاح پارک محله شهر دوزه با اعتبار ۲ میلیارد ریال انجام شد.

صحرائیان در حاشیه این بازدید این پروژه‌ها را تنها گوشه‌ای از اقدامات انجام‌ شده در یک سال اخیر دولت تدبیر و امید در بخش سیمکان عنوان کرد و بیان داشت: در روزهای آینده نیز شاهد افتتاح درمانگاه روستای دشتدال در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود.

فرماندار ویژه جهرم با بیان اینکه بخش سیمکان جهرم از مناطق محروم این شهرستان است بیان داشت: در بحث اختصاص اعتبارات ملی و استانی توجه ویژه‌ای به بخش سیمکان از محل دو درصد نفت و گاز شده است و این روال در سال‌های آینده نیز استمرار خواهد داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :