خطیب جمعه جهرم گفت: مشکل اصلی جامعه امروز آمار بالای بیکاری است نه برپا شدن یا نشدن کنسرت در شهرها و مسؤولان باید بحث‌های جدی جامعه را دنبال کنند.

به گزارش چهره جهرم، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر در مورد طولانی شدن بعضی از بحث‌ها در جامعه گلایه کرد و بیان داشت: باید سعی کنیم به مشکلات اصلی زندگی مردم برسیم و برای حل گرفتاری‌های مردم قدم برداریم و موضوعات را در جامعه و در نقدها اصلی و فرعی کنیم تا راه را اشتباه نرویم.

دژکام مشکل اصلی جامعه امروز را بحث بیکاری عنوان داشت و گفت: باید هم‌وغم مسؤولان کشور ایجاد اشتغال و به وجود آوردن فرصت شغلی مناسب برای نسل تحصیل‌کرده و جوان جویای کار باشد.

امام‌جمعه جهرم خواستار نقد منصفانه و با برهان لازم در کشور شد و اظهار داشت: به‌یقین امروز مشکل کشور ما برپایی کنسرت و موسیقی نیست اما می‌شود همین موضوع را نیز با بیان منطقی چه ازنظر حقوقی و چه ازنظر فقه موردبررسی قرارداد و باید حواسمان باشد اصل را فدای فرع در جامعه نکنیم که اگر چنین شود به کشور ضربه زده‌ایم.

وی اضافه کرد: امروز همان‌گونه که از ورزش به‌عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف خود در جوامع استفاده می‌کنند به‌یقین از موسیقی و کنسرت‌ها نیز به دید ابزار نگاه کرده و باید حواسمان باشد ببینیم با پافشاری بر اجرای موسیقی و کنسرت برخی به دنبال چه چیزی هستند.

 

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :