رگ حیات اصلی خفر رودخانه قره آغاج است؛ ندیدیم و نشنیدیم اقدامی در این بستر صورت گرفته شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه خفر در خطبه های امروز نماز جمعه  گفت:مسوولی که نماز اول وقت بخواند ولی تکریم ارباب رجوع نکند نماز او دچار اشکال است چرا که توجه به حقوق مردم مقدمه توجه به حقوق خدای متعال است.

آقایان اگر مسوولیتی قبول کردند باید در حوزه مسوولیتی خود از حال مردم باخبر باشند.اینکه فلان جا اتفاقی افتاده و ما خبر نداشتیم هیچ توجیهی ندارد و برای ما اصلا پذیرفته نیست. هرمسوولی باید حقوق ارباب رجوع را بداند و برای ادا کردن حقوق مردم نهایت تلاش خود را انجام دهد.

رو حانی افزود:در مسئله آب مکررا گفته ام با مسدود کردن چاه های غیر مجاز مخالفتی نداریم اما قبل آن باید حق کشاورز و باغدار یعنی تأمین آب کشاورزی ایفا شود.

خطیب جمعه خفر بیان داشت:حیاط عمده مردم خفر بسته به رودخانه قره آغاج است؛ در سالهای اخیر ندیدم و نشنیدم که اقدام خاصی در بستر این رودخانه صورت گرفته باشد.طرح ها بوده اما اقدام خیر.بنده با قاطعیت بیان میدارم که رگ حیاط اصلی خفر این رودخانه است مسؤولین فکری جدی کنند.

در پایان امام جمعه خفر بیان داشت:صنعت در خفر تعطیل است؛با کمال تأسف هیچ بستری برای کار صنعتی نداریم.با توجه به نبود آب کافی جهت کشاورزی در خفر باید بستر صنعت هرچه زودتر در منطقه فراهم شود که این عزم جدی مسؤولین را میطلبد.

 

 

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :