فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت : قاتل فراري كه در شهرستان شيراز مرتكب قتل شده بود، پس از گذشت ۶ سال از وقوع جرم توسط پليس آگاهي جهرم شناسايي و دستگيرشد.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم،سرهنگ “عبدالعظيم انصاري” گفت: در سال ۱۳۸۹ در شهرستان شيراز گزارش قتلي به پليس اعلام و در بررسي ها مشخص مي شود كه مرد جواني به علت اختلافات قبلي، فردي را با اسلحه غيرمجاز به قتل رسانده و متواري شده است.

وي افزود: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده پليس، مشخص شد كه قاتل فراري در اين مدت به صورت مخفيانه در اطراف شهرستان جهرم زندگي مي كرده است .

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم تصريح كرد: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي، مخفيگاه اين متهم فراري را شناسايي کرده و در يک عمليات غافلگيرانه در حالي که گمان نمي کرد توسط ماموران شناسايي شده، دستگير شد.

سرهنگ انصاري با اشاره به اينكه متهم به قتل در شيراز در سال ۱۳۸۹ اعتراف كرد، گفت: در بازرسي از مخفيگاه قاتل، يك قبضه اسلحه كلاش و مقاديري مهمات مربوطه كشف شد.

وي با بيان اينكه قاتل۳۳ ساله پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد، خاطرنشان كرد: پليس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتي اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتكاب جرم، آرامش و آسايش مردم را مختل كنند.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :