در ادامه رسیدگی به پرونده جنایت: فرضیه های جدیدی از قتل جوان ۳۳ ساله در آبسرد جهرم سرنخی برای افشای راز جنایت شد.

به گزارش پایگاه خبری جهرم، چند روز قبل خبر وقوع جنایت در یکی از محله های آبسرد جهرم به کلانتری اطلاع داده شد و سپس مأموران به محل جنایت رفتند و جسد جوانی را که در خیابان افتاده بود مشاهده کردند.

شاهد جنایت در تحقیقات به کارآگاهان گفت: در خیابان در حال عبور بودم که ناگهان صدای شلیک گلوله را شنیدم زمانی که پست سرم را نگاه کردم دیدم جوانی غرق در خون روی زمین افتاده است.

قاتل فراری

کارآگاهان جنایی در بررسی محل جنایت با سرنخ هایی روبه رو شدند که ابتدا تصور میشد متعلق به مقتول باشد اما وقتی مشخص شد متعلق به او نیست، شناسایی قاتل در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

همزمان با انجام تحقیقاتی برای شناسایی تنها مظنون این جنایت، کارآگاهان جنایی در جریان پرس و جو از شاهدان اطلاع پیدا کردند که آنها جوانی را غروب روز جنایت دیدهاند که از محل جنایت دوان دوان دور شده بود.

همین موضوع باعث شده بود یکی از شاهدان در تماس با پدر مقتول او را در جریان این فرار قرار دهد.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با همکاری مأموران اطلاع پیدا کردند که مقتول توسط جوانی که از اهالی محل بوده به قتل رسیده است.

دو فرضیه در جنایت

در تحقیقات اولیه ماموران دریافتند که این جوان از مدتها قبل با فردی بر سر مسائل مالی اختلاف داشته است.

از این رو تحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کرده و در ادامه به سرنخهای جدیدی رسیدند که نشان می داد آنها با هم اختلافات خانوادگی نیز داشته اند.از این رو دو فرضیه جنایت با انگیزه اختلافات مالی و خانوادگی پیش روی ماموران قرار گرفت و در حال حاضر تحقیقات پیرامون دستگیری این قاتل فراری ادامه دارد.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :