در هفته ی یازدهم و پایانی نیم فصل اول مسابقات فوتبال سوپر لیگ استان فارس، پرسپولیس جهرم مقام سوم کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم، در هفته ی یازدهم و پایانی نیم فصل نخست فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان فارس عصر امروز تیم لیدوما ممسنی میزبان تیم پرسپولیس جهرم بود و در پایان موفق شد با نتیجه ۱ بر ۰ حریف قدرتمند خود را شکست دهد و با ۲۲ امتیاز نایب قهرمان نیم فصل اول مسابقات شود.

این بازی از ساعت ۱۴ امروز در استادیوم شهید لشکری نورآباد و در یک هوای بسیار سرد برگزار شد اما بازی حساس و زیبای دو تیم گرمابخش مسابقه بود.مسابقه تیمهای دوم و سوم جدول رده بندی در نیمه اول بسیار هجومی بود و هر دو تیم موقعیت های گلزنی ایجاد کردند اما وضعیت نماینده ممسنی بهتر از حریف نامدار جهرمی بود. فرصت های تیم جهرم با هنرنمایی قاسم میرزایی دروازبان تیم لیدوما راهی به دروازه پیدا نمیکرد و در سوی مقابل نیز حملات پردامنه لیدوما با بی دقتی مهاجمین به گل تبدیل نمیشد!

در حالیکه بازی به  لحظات پایانی نیمه اول رسیده بود ضربه سر ابراهیم حسینی قفل دروازه پرسپولیس را گشود و این گل تا پایان مسابقه پابرجا بود.

در نیمه دوم نیز حملات لیدوما ادامه دار بود اما سه موقعیت صد درصد گلزنی توسط وحید علمداری مهاجم این تیم تبدیل به گل نشد تا نماینده ممسنی در روزی که میتوانست جشنواره ای از گل به راه بیندازد به یک گل بسنده کند و در پایان نیم فصل اول بعد از استقلال لارستان در رده دوم قرار گیرد.

جدول مسابقات فوتبال سوپر لیگ استان فارس تا پایان نیم فصل اول:

ردیف تیم بازی برد مساوی باخت زده خورده تفاضل امتیاز
۱ استقلال لارستان ۱۱ ۷ ۲ ۲ ۲۰ ۱۰ ۱۰ ۲۳
۲ لیدوما ممسنی ۱۱ ۶ ۴ ۱ ۱۴ ۵ ۹ ۲۲
۳ پرسپولیس جهرم ۱۱ ۵ ۳ ۳ ۲۷ ۱۲ ۱۵ ۱۸
۴ شهید باقری گویم ۱۰ ۵ ۳ ۲ ۱۲ ۶ ۶ ۱۸
۵ امیرکبیر ممسنی ۱۱ ۴ ۵ ۲ ۱۱ ۹ ۳ ۱۷
۶ عقاب شیراز ۱۰ ۴ ۴ ۲ ۱۰ ۸ ۲ ۱۶
۷ گلستان فاروق ۱۱ ۳ ۶ ۲ ۱۰ ۶ ۴ ۱۵
۸ شهید وفایی شیراز ۱۰ ۲ ۵ ۳ ۸ ۱۳ ۱۱
۹ هلال احمر گراش ۱۱ ۱ ۶ ۴ ۱۰ ۱۰ ۰ ۹
۱۰ پادنا میمند ۱۱ ۱ ۵ ۵ ۷ ۱۶ ۸
۱۱ المهدی کوار ۱۱ ۱ ۳ ۷ ۶ ۱۶ -۱۰ ۶
۱۲ پرسپولیس شیراز ۱۰ ۱ ۲ ۷ ۴ ۲۸ -۲۴ ۵

 

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :