مدیر بنیاد مسکن شهرستان جهرم گفت: اسناد مناقصه ۵۲ روستا آماده شده و بزودی عملیات اجرایی این طرح ها آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم، صمد کارگرفرد از آماده شدن مناقصه ۵۲ روستا خبرداد و بیان داشت:این طرح از جمله طرح های اولویت دار بنیاد مسکن بشمار می آیدو با اجرای این طرح معادل یک و نیم برابر سال قبل عملیات بهسازی در این شهرستان انجام می شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان جهرم همچنین اهم فعالیتهای بنیاد مسکن در یکسال گذشته را تشریح کرد و اظهار داشت : اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای شهرستان از جمله این فعالیت ها است ، این میزان عملیات برابر با ۴۰ درصد کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان است.
وی اضافه کرد : همچنین در یکسال گذشته به میزان ۲۸۵ هزار متر مربع از معابر روستاهای این شهرستان آسفالت شده که مبلغ هزینه کرد آن بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان جهرم پرداخت تعداد ۵۴۰ فقره وام مقاوم سازی روستایی با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال و مطالعه، تهیه و تصویب ۳۱ طرح هادی روستایی را از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن در سال گذشته بیان کرد و گفت : اکنون تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دارای طرح هادی مصوب هستند.
این مقام مسئول صدور تعداد ۱۴۵۰ فقره سند مالکیت در اماکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک و واگذاری تعداد ۱۰۵ قطعه زمین مسکونی در روستاها به افراد فاقد زمین و مسکن را از دیگر فعالیت های بنیاد مسکن دراین شهرستان بر شمرد.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :