فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت: عامل برداشت غيرمجاز دو ميليون ريالي از کارت مفقود شده شهروند جهرمي، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ عبدالعظيم انصاري در گفت و گو با خبرنگار چهره جهرم، گفت: در پي مراجعه يک شهروند جهرمي به پليس فتاي شهرستان مبني بر برداشت مبلغ دو ميليون ريال به صورت غيرمجاز از حساب بانكي اش، پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: کارشناسان پليس فتا پس از يک سري تحقيقات فني متهم را که جواني۳۰ ساله است، شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم اظهار كرد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده، اعلام کرد يک عدد کيف پيدا مي کند و با مشاهده کارت عابر و رمز همراه آن وسوسه مي شود و در چند مرحله اقدام به برداشت وجه و خريد شارژ به مبلغ دو ميليون ريال مي کند.

سرهنگ انصاري با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضايي، از شهروندان درخواست كرد: به هيچ عنوان رمز کارت عابربانک خود را در کنار کارت قرار نداده و به صورت دوره اي رمز آن را تغيير و از رمزي استفاده کنند که به راحتي قابل حدس زدن نباشد و در صورت مفقود شدن کارت اعتباري، سريعاً به نزديکترين بانک مربوطه مراجعه کرده و اقدام به باطل کردن آن كنند.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :