معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از دهیاران جهرمی خواست با تاسیس شرکتهای مشارکتی باعث آبادانی در مناطق محروم جهرم شوید.

به گزارش پایگاه خبری چهره جهرم سید ابوالفضل رضوی ظهر امروز به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فارس به جهرم سفر کرد و شرکت در جلسه ای که نماینده مردم شهرستان و فرماندار ویژه جهرم و جمعی از دهیاران و شورای روستاها حضور داشتند از تاسیس شرکتهای مشارکتی در روستاها در راستای آبادانی در مناطق محروم جهرم خبرداد و گفت: دولت تدبیر و امید آمادگی دارد به روستاهای محروم کشور در راستای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار روستاها تسهیلات با سود بهره ۳درصد به متقاضیان اعطا کند.

وی گفت: وزارتخانه های جهاد کشاورزی صنعت معدن تجارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی را مکلف کرده ایم تا مردم را در این خصوص مشاوره رایگان دهند و طرح های قابل استفاده در هر منطقه راشناسایی و به متقاضیان جویای کار معرفی نمایند.

رضوی افزود: با پیشنهاد معاون اول رییس جمهوری و تایید مقام معظم رهبری و انشاالله به زودی با تصویب مجلس شورای اسلامی مبلغ ۵هزار میلیارد تومان برای توسعه همه جانبه روستاهای محروم کشور اختصاص خواهیم داد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشورگفت:در این دولت تمامی روستاهای ۲۰ خانواربه بالا را گازرسانی خواهیم کرد و روستای بالای ۱۰ خانوار را هم برنامه ریزی کردهایم تا پایان سال ۹۶ برق رسانی را انجام دهیم.

وی در پایان توسعه روستاها را به معنای توسعه ملی کشور عنوان داشت و افزود:اگر بتوانیم خدمات مناسب و زیربنایی را در روستاها به دست مردم برسانیم شاهد مهاجرت مردم از روستاها نخواهیم بود و دولت تدبیر و امید این موضوع را به شدت در حال پیگیری است.

کلید واژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :