کانال تلگرام
پایگاه خبری تحلیلی چهره جهرم تعدادی از مسئولین از هادی بخشی ،جانباز سرافراز ۷۰ درصد جهرمی عیادت کردند.


تعدادی از مسئولین از هادی بخشی ،جانباز سرافراز ۷۰ درصد جهرمی عیادت کردند. تعدادی از مسئولین از هادی بخشی ،جانباز سرافراز ۷۰ درصد جهرمی عیادت کردند.

در فروردین ۳۱, ۱۴۰۳ @ ۹:۰۸ ق.ظ در آخرین اخبار شهرستان,عناوین ویژه,فرهنگ و هنر,ویژه شهرستان


به گزارش چهره جهرم، در این دیدار که با حضور حجت السلام و مسلمین مدبر امام جمعه، شعبانی فرماندار ویژه، سرهنگ طالبی فرمانده سپاه، سرهنگ محمد پور فرمانده انتظامي،حسینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم و سرهنگ لطفی فرمانده مرکز آموزش شهید دستغیب همراه بود،امام جمعه جهرم با قدردانی از مجاهدت تمامی ایثارگران و جانبازان سرافراز بیان داشت: حضور این عزیزان برای دفاع از مملکت و نظام اسلامی صرفا محدود به دوران دفاع مقدس نبود چنان که سالهاست مشاهده می کنیم جناب آقای بخشی عزیز به رغم جانبازی و شرایط سخت حاصل از آن در سنگر تبیین و دفاع با تمام وجود فعال است و همگی به تلاش‌های انجام شده این عزیز واقف هستند.

🔹حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر به خصوص جانبازان ۷۰درصد را شهیدان زنده ای دانست که گویای افتخار این سرزمین هستند و بایستی همگی تلاش کنند تا منش و رفتار این گنجینه های ناب ایثار و شهادت در کنار خاطراتشان به نسل نوجوان و جوان انتقال یابد.

🔹وی با اشاره به تنبیه رژیم اشغالگر صهیونیستی در عملیات وعده صادق بیان داشت: این افتخار و اقتدار بر بستر همان درس پایداری و تلاش های رزمندگان دوران دفاع مقدس شکل گرفته که اکنون دشمن بزدلی که عزیزان ما را در دیگر کشورها به شهادت می رساند،در خاک خودش مورد هدف قرار داده و دنیا را مورد بهت و حیرت قرار می دهیم.


مکان مطلب چاپ شده پایگاه خبری تحلیلی چهره جهرم: http://chehrejahrom.ir

آدرس مطلب: http://chehrejahrom.ir/?p=6914

- پایگاه خبری تحلیلی چهره جهرم - http://chehrejahrom.ir -