کانال تلگرام
پایگاه خبری تحلیلی چهره جهرم تقدیر استاندار فارس از مقام‌آوران برتر دانشگاه جهرم


تقدیر استاندار فارس از مقام‌آوران برتر دانشگاه جهرم تقدیر استاندار فارس از مقام‌آوران برتر دانشگاه جهرم

در اسفند ۲۵, ۱۴۰۲ @ ۲:۳۱ ب.ظ در آخرین اخبار شهرستان,عناوین ویژه,ویژه شهرستان


رئیس دانشگاه جهرم با جمعی از دانشجویان برتر دانشگاه در دفتر استاندار حاضر شد و ضمن تشکر از استاندار فارس درخصوص اختصاص وقت به دانشجویان برتر و مقام‌آور دانشگاه به دو نیاز اصلی دانشگاه اشاره کرد.

🔹عباس‌زاده با اشاره به آمار دانشجویان بومی و غیربومی، نیاز به ساخت خوابگاه دانشجویی با توجه به استقبال دانشجویان از دانشگاه جهرم مهم‌ترین اولویت جوانان این دانشگاه برشمرد.

🔹دومین اولویت مورد اشاره رئیس دانشگاه جهرم، برگزاری کمیته آمایش استانی و توجه به تقاضا‌های اعضای هیئت علمی دانشگاه بود.

🔸استاندار فارس با تأکید بر اینکه اگر بخواهید و اراده کنید، هر عملی برای شما ممکن می‌شود، خطاب به دانشجویان جوان گفت: روی پای خود بایستید و برای داشتن کشوری آزاد، آباد، مستقل و پیشرفته همت کنید.

🔸محمدهادی‌ ایمانیه ضمن شنیدن مسائل و نکات مدنظر‌ ایشان، خطاب به دانشجویان حاضر گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شما دانشجویان این است که در هر رشته‌ای که تحصیل می‌کنید، فعالیت کرده و در آن زمینه برتر هستید.

🔸استاندار فارس به موضوع تجهیزات خوابگاهی و امکانات مورد نیاز این دانشگاه اشاره کرد و از تشکیل جلسه برای بررسی مسائل این دانشگاه با حضور مسئولین ذی‌ربط در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: وظیفه مدیران و مسئولین، تأمین امکانات و حداقل‌های رفاهی برای دانشجویان است اما نباید پیشرفت‌ها و کسب موفقیت‌ها به تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گره بخورد.
وی، با اشاره به افراد شاخص و تأثیرگذار حوزه‌های مختلف ایران و فارس، دانشجویان را به خواندن سرگذشت این قبیل افراد ترغیب و تشویق کرد و گفت: مطالعه سرگذشت انسان‌های بزرگ، حاکی از آن است که در سختی‌ها رشد و پیشرفت میسر می‌شود؛ باید یاد بگیریم بعد از سختی، شکوفایی محقق می‌شود لیکن این مُهِم، منافاتی با انجام وظایف و تعهدات ندارد.

🔸استاندار فارس در انتها در پاسخ به تقاضا‌های دانشگاه برای برآورده شدن نیاز‌های دانشگاه قول مساعد دادند.

 


مکان مطلب چاپ شده پایگاه خبری تحلیلی چهره جهرم: http://chehrejahrom.ir

آدرس مطلب: http://chehrejahrom.ir/?p=6782

- پایگاه خبری تحلیلی چهره جهرم - http://chehrejahrom.ir -